Steyr CVT
În virtutea transmisiei variabile continuu și a numeroaselor inovații tehnice, noua generație de tractoare CVT oferă și mai mult confort de lucru și operare, profitabilitate crescută și productivitate îmbunătățită. Sunt disponibile în total șapte modele cu o gamă de putere cuprinsă între 150 și 270 CP. Construcția remarcabilă a cutiei de viteze asigură performanțe excelente și oferă gamei numele său: CVT înseamnă transmisie variabilă continuă și descrie o cutie de viteze cu rapoarte infinit variabile. Conceptul de motor ECOTECH și sistemul său turbo diesel Hi-eSCR de 6,7 L, ecologic, cu intercooling și injecție Common Rail, care respectă etapa IV de emisii UE, asigură o rentabilitate durabilă.
MODELS | 6150 CVT | 6165 CVT | 6175 CVT | 6185 CVT | 6200 CVT | 6220 CVT | 6240 CVT |
Rated power ECE R1201) [kW / HP] |
110 / 150 | 121 / 165 | 132 / 180 | 132 / 180 | 147 / 200 | 162 / 220 | 177 / 240 |
Capacity / Number of cylinders [cm3] |
6.728 / 6 Turbocharger and intercooler, emission level stage IV |
6.728 / 6 Turbocharger and intercooler, emission level stage IV |
6.728 / 6 Turbocharger and intercooler, emission level stage IV |
6.728 / 6 Turbocharger and intercooler, emission level stage IV |
6.728 / 6 Turbocharger and intercooler, emission level stage IV |
6.728 / 6 Turbocharger and intercooler, emission level stage IV |
6.728 / 6 Turbocharger and intercooler, emission level stage IV |
MAI MULTA PUTERE, MAI MAI CONSUM
Motoarele diesel controlate electronic se ocupă fără efort de toate lucrările de putere chiar și la turații reduse ale motorului. Seria CVT acoperă acum o gamă de putere cuprinsă între 150-240 CP (clasament CP), în care gestionarea puterii și Power Boost la priza de putere și la lucrările de transport permit o putere suplimentară puternică de până la 45 CP și este disponibilă și în mers înapoi.
TOPUL CLASEI SA ÎN TEHNOLOGIA MOTORULUI
Puterea folosită cel mai inteligent. Datorită modelului ECOTECH CVT, motoarele sunt de top în clasa lor. Aici, profitabilitatea, productivitatea, conservarea mediului și managementul ultramodern al energiei se reunesc într-o simbioză perfectă: În virtutea sistemului unic de post-tratare Hi-eSCR, consumul de combustibil este optimizat și puterea și răspunsul motorului îmbunătățit. Timpul optim de injectare a combustibilului fără recirculare a gazelor de eșapament înseamnă că nici motorul, nici sistemul de răcire nu sunt supraîncărcate. Aceasta înseamnă că intervale de întreținere de 600 devin o posibilitate, învingând orice concurență. De asemenea, sistemul nu necesită filtre de particule, reducând astfel costurile de întreținere.